Zápis
Cenník služieb za užívanie obecných priestorov od 01. 01. 2024
1.Kultúrny dom - svadba /3 dni/
- za používanie chladiaceho boxu +25 €
- za používanie klimatického zariadenia +70 €
2. Kultúrny dom - svadba /1 deň/
- za používanie chladiaceho boxu +25 €
- za používanie klimatického zariadenia +70 €
3. Kultúrny dom - oslavy jubileí, iné oslavy
- za používanie chladiaceho boxu +25 €
- za používanie klimatického zariadenia +70 €
4. Kultúrny dom - pohrebný kar bez použitia kuchyne, 0 €
resp. malá spoločenská miestnosť
5. Kultúrny dom - pohrebný kar s použitím kuchyne, 20 €
resp. malá spoločenská miestnosť
6. Kultúrny dom - prednášky na účely reklamy, predaja 20 € / 1 hod.
7. Kultúrny dom - schôdze miestnych organizácií, 0 €
resp. malá spoločenská miestnosť
8. Kultúrny dom - predajné akcie /len vydláždená časť/ 10 € / 1 hod.
9. Kultúrny dom - firemné akcie bez použitia kuchyne – oslavy 25 €/ 1 hod.
-za používanie kuchyne +50 €/deň
10. Kultúrny dom - plesy, stužkové
KD bude k dispozícii jeden deň pred akciou od 12.00 hod. a nasledujúci deň po akcii do 12.00 hod.
11. Kultúrny dom - diskotéky, plesy, zábavy pre miestne organizácie 0 €
12. Amfiteáter pre miestne neziskové organizácie 0 €
13. Kultúrny dom - podujatia politických strán 250 €
14. Kultúrny dom - verejno-prospešné podujatia obyvateľov obce 0 €
15. Klubovňa /1 deň/ 100 €
K uvedeným sadzbám sa pripočíta skutočná spotreba elektrickej energie a plynu podľa odpočtu na plynomere a elektromere.
Čistiace prostriedky do kuchyne a do sociálneho zariadenia zakúpi Obecný úrad Veľký Cetín. Čistiace prostriedky sa vydajú podľa počtu hostí a zúčastnených na jednotlivých podujatiach. /pri počte do 100 ľudí 1 ks čistiaci prostriedok, 1 drôtenka, 10 kuchynských utierok, 6 ks toaletného papiera, nad 100 ľudí dvojnásobok uvedených čistiacich prostriedkov/. Čistiace prostriedky na upratovanie tiež poskytne obecný úrad. Kultúrny dom, kuchyňa a vedľajšie miestnosti sa odovzdávajú v čistom a hygienicky nezávadnom stave. Pranie a čistenie obrusov je zahrnuté v základnej sadzbe cien. Za vypožičanie
inventáru DHM, ako i drobného majetku /taniere, poháre, misy, nábytok/ užívateľ uhradí zálohovo sumu 50 € . V prípade nepoškodenia majetku táto suma v celej výške bude vrátená. Pri poškodení majetku, resp. pri rozbití inventáru sa určí miera poškodenia. O miere poškodenia rozhoduje poverený zamestnanec obce, pričom hlavné kritériá sú obstarávacia cena, doba používania, chýbajúca časť zo sady tanierov, mís, pohárov a iné druhy poškodenia majetku.
Prebratie kultúrneho domu sa uskutoční vždy písomnou formou. Vyžaduje sa podpis na prebratie kľúčov od jednotlivých miestností, ako aj podpis na prebratie DHM a inventáru. Zodpovedná osoba za odovzdanie a prebratie KD je poverený zamestnanec obce.
Vážení obyvatelia obce Veľký Cetín.
Z dôvodu požiadavky Ministerstva hospodárstva SR Vám touto dávame do pozornosti termín mimoriadnych odpočtov spotrieb zemného plynu vo Vašej obci a to nasledovne:
15. 01.2024 (pondelok) – 18.1.2024 (štvrtok)
Žiadame preto všetkých odberateľov zemného plynu (bez rozdielu na dodávateľa, teda zmluvného partnera), aby nám v uvedenom termíne sprístupnili svoje odberné miesta k odpočtu a kontrole plynomerov.
Počas odpočtov zhotovujeme aj fotodokumentáciu odberných miest (t.j. plynomerov).
Z uvedeného je potrebné zabezpečiť prístup k odbernému miestu.
Okrem iného žiadame obyvateľov obce, aby si v uvedenom termíne z bezpečnostných dôvodov uviazali/uzatvorili svojich psov a vyčistili (odstránili) v skrinkách prípadné nečistoty.
Západoslovenská vodárenská spoločnosť, a.s. (ďalej len „ZsVS, a.s.“) si Vás touto cestou dovoľuje informovať, že Úrad pre reguláciu sieťových odvetví (ďalej len „ÚRSO“) rozhodol podľa
Maximálna cena |
Cena v € bez DPH /m3 |
Cena v € s DPH /m3 |
Účinnosť rozhodnutia |
Výroba a dodávka pitnej vody verejným vodovodom |
1,2700 |
1,5240 |
1. 1. 2023 |
Výroba a distribúcia pitnej vody verejným vodovodom |
0,6985 |
0,8382 |
1. 1. 2023 |
Odvedenie a čistenie odpadovej vody verejnou kanalizáciou |
1,4783 |
1,7740 |
1. 1. 2023 |
ZsVS, a. s., v súlade so znením rozhodnutia ÚRSO vykoná fakturáciu dodanej služby odo dňa
1. januára 2023.
Zisťovanie stavu vodomerov sa bude vykonávať:
Samoodpočtom – v termíne od 01. 01. 2023 do 31. 01. 2023 je možné nahlásiť aktuálny stav vodomeru na odbernom mieste cez internetovú stránku odpocet.zsvs.sk. Vo vyúčtovacej faktúre, ktorá bude vystavená v riadnom odpočtovom cykle, bude Vaša spotreba rozdelená k 31. 12. 2022 na základe priemernej dennej spotreby vychádzajúcej z Vami nahláseného stavu meradla. Výhodou je v tomto prípade najobjektívnejšie vyúčtovanie k dátumu platnosti novej ceny.
Priemerom – v prípade, ak nevyužijete možnosť nahlásenia stavu cez internetovú stránku odpocet.zsvs.sk, bude počas roka 2023 Vaše odberné miesto odčítané zamestnancom ZsVS, a. s., v riadnom odčítacom cykle. Prepočet spotreby k 31. 12. 2022 bude vo faktúre vyčíslený na základe priemernej dennej spotreby. Podkladom bude stav odčítaný zamestnancom ZsVS, a. s.
Západoslovenská vodárenská spoločnosť, a.s.
Strana 1 z 4